srijeda, 23. srpnja 2014.

...ŠtAnD...

...osvanila je još jedna subota pa sam se nakitila kK kreacijama i krenila na sajam :)



...neizbježan selfi ;)



...i cvit u kosi ;)




...ako slučajno ne znate šta je sve mojih ruku djelo evo ja ću vam nabrojat
ogrlica, ukosnica, narukvica & borša :)


...i evo moje malenkosti na sajmu kraj našeg lipog najlipšeg štanda jeeeeeeee :)))))))))



...draga Ani me slikala...falalalalala :)





...ovaj štand je bio s moje desne strane i besplatno je nudio prospekte o predivnoj rivijeri Kaštela :)



...a sad slijedi 1000 slika našeg štanda hihihi šalim se nije baš tisuću al ima ih 50-ak :)





...kao što vidite kK je bila vridna i svašta je lipog napravila...imam puno novih modela ogrlica pa ću vam o njima pojedinačno pisati kroz ovaj mjesec...






...posebno mi je draga ova ogrlica...izrađena je s vunom na mekanoj savitljivoj žici na kojoj su nanizane ove fine bračke perle koje sam dobila od Vjerana na poklon tj. kao inspiraciju za ogrlicu...i ima je on pravo ideja mi je došla i pretvorila sam je u djelo...sad možemo surađivati jeeeeeeeeeeeee...uz njegove naušnice i narukvice možemo ponuditi moje ogrlice :)


...toliko mi je draga da sam je zadržala samo za sebe :)
...više fotografija ću objaviti u postu izad ovog...






...nastavljamo dalje sa susjedima...s moje live strane prvi štand je bia pun spize i pića pa sam ih morala ignorirat jer su cure stalno nudile degustaciju uf uf uf ja ne smim al bar su turisti uživali eeeeeeeee...


...nakon štanda od spize bia je ovaj...zaboravila sam čoviku ime (neće se on ljutit na mene) al sam zapamtila da on i kćer proizvode ručno rađene suvenire i domaće brašno :)
...više detalja potražite na linku: Gašpina mlinica 


...i evo moje drage Ani i njenog famoznog štanda...


...nisam mogla odolit a da ne probam višnjevaču uf mrak jeeeeeeeeeeeeeeeeeee ;)


...priji Gorani mi je uskoro rođendan pa sam joj nešto fino uzela tralalalalala :)



...eh da tribala bi malo pohvalit i Grafiku Plus jer je upravo ona zaslužna za ovaj divan baner koji inače reklamira darovni dućan &

u Kaštel Starom gdje će te uskoro moći pronaći i kK kreacije jupiiiiiii jedva čekam i veselim se ovoj poslovnoj suradnji :)


...i to bi bilo to sa susjednim štandovima :( žalosno al svakog nas je vikenda sve manje i manje jer nema posla...





...kao šta vidite štandovi su nam krcati svim i svačim tako da se ne može reći da turisti nemaju izbora nego jednostavno ovo nije misto za štand...ovdi se turisti ukrcavaju na jedrilice i sa sobom tegle samo brdo pića i hrane a kad se vračaju onda su bez para ah...






...al eto mi smo probali i to nekoliko vikenda da se uvjerimo 100% posto i mislim da nećemo više dalje kad jedva zaradimo da pokrijemo troškove a to nema smisla :)




...za mene u svakom slučaju ovo je bilo jedno predivno iskustvo...upoznala sam divne kreativce...a s nekima od njih ću eto i poslovati tako da ne žalim za ničim...












...i ove vesele magnete unikatnog dizajna i izrade moga ljubljenog Damira će te također moći pronaći u Kaštel Starom u darovnom dućanu



...joj da i letke smo osmislili s popustom ah...






...meni nije bilo dosadno jer sam slagala štand i fotografirala i čakulala sa susidima a kad sam to sve odradila sila sam na svoju klupu izad štanda kraj ove lipe borše ;)


...i radila ono što najbolje znam 
i neizmjerno volim :)


...dragi moji uz pretpostavku da su ovo bile zadnje fotkice našeg štanda iz Marine Kaštela pozdravljam vas od srca i zahvaljujem što pratite moj rad cmokaaaaaa :)