četvrtak, 10. srpnja 2014.

...oGrLiCe...NoVo...

lipi pozdrav drage moje :)

...danas nemam puno vrimena za dugi tekst pisat e na vašu sriću ;) pa evo odma fotografije novih ogrlica...


kK ogrlica CELTIC HEART :) 

...uz nju vam imam jedan savršeni BROŠ u ovim bojama (idući put slike)...ma bia bi to predivan kompletić jeeeee :) ako vas zanima javite mi se na e-mail:




trenutno DOSTUPNA :)






kK ogrlica CHAINS :)




sretno UDOMLJENA :)



...ova ogrlica je oduševila mnoge a njenu ponosnu vlasnicu najviše pa kaže ona meni: 
"ajme ovo je prava litnja ogrlica sva je vesela i puna boja" :)






kK ogrlica RESICE :)



trenutno DOSTUPNA :)



...slatke moje resice uf uf uf jedva sam se odvojila od ove ogrlice...ako je netko skoro ne udomi stavit ću je u svoj ormar ae ;)




kK ogrlica CD :)


sretno UDOMLJENA :)



...nisam odavno izrađivala ove ogrlice pa sam ih se baš poželila...dragi mi je dao stotinjak CD-ova koji mu više ne tribaju pa sad imam materijala za ni manje ni više nego 100 ogrlica ;)


...ovaj botun je samo početak inspiracije koja me je krenila pa očekujte nove CD ogrlice u totalno otkačenom izdanju :)

...i stigli smo do kraja današnje prezentacije...lipe moje pozdravljam vas i šaljem pusu :)