srijeda, 9. srpnja 2014.

nove NAUŠNICE :)

...danas ću vam pisati malo o novim 
NAUŠNICAMA (EARRINGS)
...za početak sajma sam stigla izraditi samo po jedan komad od svih modela ali zadnjih dana ih izrađujem sve više i više...
eto samo poželite boju i mogu biti vaše za tren oka ;)




...naušnice sam izložila na ove stalke za nakit koje sam imala kod kuće tj. na kojima stoje moje osobne naušnice...a s obzirom da im se broj povećava iz dana u dan zahtijevaju više prostora i bolju preglednost pa sam u fazi izrade pravih profesionalnih i unikatnih stalaka kako bi svoje naušnice prikazala što bolje...prve verzije izradila sam od kartona pa kad definiram one koji su mi najbolji krenit ću u pravu izradu od drva ili pleksiglasa :)



...s obzirom da sam se tek od ovog lita ozbiljno uhvatila izrade nakita naravno da nemam još pravu opremu za izložbe ali eto i to će se uskoro promjeniti pa se nadam, kad završi ovaj ljetni sajam, da ću na lipim novim stalcima izlagati svoj nakit i prodavati u dućanima ljepe naše :)


...eto dosta uvoda krenimo predstaviti ta malena slatka ćuda jeeeeeeeeeee :)


kK naušnice KRUGIĆI :)


...jednostavne a efektne upravo zbog svog obrnutog položaja...dostupne u svim mogućim kombinacijama boja...
uskoro fotografije ostalih boja...



kK naušnice KRUG & PERLE :)


...jednobojne...elegantne...lagane...




kK naušnice DUPLI KRUG :)

...ove naušnice imaju "svoju priču"...duboko se nadam da neće biti LIMITIRANA kolekcija jer sam ih izrađivala uz pomoć krugova za bonogracije (karniše) koje nisam koristila u svrhu za koju su namijenjene...i sive i crne krugove sam potrošila na ove lipe rečine (naušnice) pa bi ih tribalo opet nabavit eeeeeeeeee...poželite mi sriću u potrazi ;)



...evo fotografije jednog sivog i jednog crnog modela...ostale ću objaviti sljedeći tjedan...




kK naušnice TROKUT :)







...i samo jedne divovske 

kK naušnice ROMB :)



...a kako uvik ostavim neki "šlag za kraj" tako sam i ovaj put...riječ je o naušnicama koje sam počela sasvim slučajno "sklapati" jer ne mogu reći da ih izrađujem kad se sastoje od dva gotova dijela koja ja samo povežem...udice i privjeska...

...ovu vrstu naušnica sam nazvala: 

kK naušnice SILVER :)


...prva dva modela su izrađena u samo jedan komad & moje su osobno vlasništvo :)

...NISU dostupne niti po narudžbi...


...a ovaj model je dostupan u par komada pa ukoliko ih poželite (ili neke druge dostupne naušnice) javite mi se putem 


...uskoro ću u ponudi imati još otkačenih SILVER naušnica s drugačijim privjescima pa budite u toku...
lipi pozzzzz svima...