srijeda, 16. srpnja 2014.

...kK OGRLICE...

...dragi moji nisam vam baš od neke velike priče jer mi Tigre još nema šmrc :( 


...kad se dogode ovakvi trenutci prisjetim se da život ide dalje s nama ili bez nas ah...ma neću crnjake pisat budite bez brige samo eto da znate zašto neću pisat na dugo i široko jer stvarno nemam inspiracije...evo fotografije novih ogrlica...neke su dostupne pa ako ih poželite javite mi se putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com



kK ogrlica KNOTS :)


...kad sam fotografirala ovu ogrlicu primijetila sam da sam jedan grop naopako napravila pa sam to naknadno ispravila što je vidljivo na zadnjoj fotografiji :)



...sretno udomljena...




kK ogrlica CELTIC HEART :)


...ovo je MODRO-BIJELA ogrlica iako se loše vide boje :(



...DOSTUPNA :)



kK ogrlica RESE :)


...ovu je ogrlicu tako dobro vidit na vratu :)



...DOSTUPNA :)



kK ogrlica SPIRALA :)


...za one kojima su moje ostale ogrlice preglomazne ovo je jednostavniji a jako efektan model :)



...DOSTUPNA :)



kK ogrlica RESICE :)



...moja i samo moja :)



...eto toliko...još desetak ogrlica čeka svoj red da pregledam fotografije pa ću i njih objaviti a nove tek triba slikat uf dobro sam ja rekla doć će zima dok ja sve stignem objavit ;)

velikiiiiiiiiii pozzzzzzzzz