utorak, 8. srpnja 2014.

nove OGRLICE :)

...evo napokon krećem lagano s predstavljanjem najnovijih OGRLICA (NECKLACE)

...samo neke su dostupne na vikend sajmu u
pa ukoliko netko od vas poželi baš neku od njih lako ću je ja povući sa sajma zato javite se putem 
sa svojim upitima i narudžbama :)


...prva na redu je sivo žuta...

kK CELTIC HEART ogrlica




...trenutno dostupna :)





...dalje ide već poznati vam model ogrlice ali u još neviđenim kombinacijama bojama...
kK ogrlica CHAINS :)



...trenutno dostupna :)



...a ovaj model sam ovaj put izradila u samo dvije boje...

kK ogrlica RESICE :)





...nosiva je uz vrat ili malo niže...evo fotografije oba načina...





...NIJE više dostupna :)





...i za kraj današnjeg predstavljanja ostavila sam jedan novi model ogrlice koji izrađujem u užoj i široj verziji...
...ovo je primjer uže u dvije boje...
kK ogrlica SPIRALA :)



...ova je ogrlica sretno udomljena :)



...to bi bilo to za danas...nadam se da vam se ogrlice sviđaju a još više se nadam da će ove dostupne brzinom munje pronaći svoje nove vlasnice :)

...eh da ide još jedna fotkica sa prvog dana sajma koja mi se jučer slučajno promakla...



pozzzzzzzzzzz i ako nešto poželite od mog nakita znate di će te me naći pusaaaaaaaa :)