srijeda, 30. srpnja 2014.

obiteljski izlet :)

...dragi moji vjerujete li vi u slučajnosti?!
...ja vam maloprije uređujem fotkice za blog sa našeg obiteljskog izleta i tražim po netu linkove kad naleti na ovaj

...sad se pitate kakve to veze ima...e pa fotografije koje ću ja upravo objaviti su iz Buffalo Bill City-a :)



...mi vam ovu lokaciju posjećujemo svake godine pa vam toplo preporučamo da odete barem jednom pogotovo ako imate manju dicu jer je ovo idealni zabavni park za njih :)


...naša dica su tinejđeri ali oni isto guštaju ne po toboganima ali itekako na kartingu eee vidit će te sve posli ;)


...dosta uvoda krenimo redom opisati naš obiteljski izlet...

...prvo smo bili na domaću koku u 


...kad smo se ovdi dobro napapali krenili smo put mora :)


...izabrali smo predivnu pješčanu plažu u Ninu idealnu za ljetne aktivnosti :)





...i poznatu po ljekovitom blatu pa smo se zato i mi trackali s njim eeeeeeeeeeee da nam bude lipa koža ;)






...zahvaljujući velikoj ljubavi prema svojim kK ogrlicama RESICE zaljubila sam se i kupila ovaj kostim ;)


...evo jedan selfi "osmijeh od srca" 
bez fotošopiranja ;)


...i napokon evo nas na početku priče...
...objavila sam već tisuću fotografija ovog jedinstvenog kaubojskog grada pa neću ponavaljat slične fotke...

...ovaj put stavljam samo ono što nisam do sad a to su ova dva divna psa :)





medenjaciiiiiiii & Ella :)



...i naravno slijedi još najdraža nam zanimacija KARTING :)





...evo mojih šofera :)






...a ovaj tajo gušta više nego dica ;)


...i tako dragi moja proša je dan i pala je noć i mi smo krenili lagano put doma...svratili smo priko Zadra napravit đir, polizat slaju i poslušat malo one orgulje šta sviraju ;)


...bilo na je lipo i jedva čekamo opet jeeeee pusa :)