ponedjeljak, 21. srpnja 2014.

...kK...only me :)

...eh morate priznat da nisam odavno objavljivala svoje fotografije eeeeee a skupilo ih se baš ono masu...danas ću samo dio iskrcat ;)



...moja slatka LILA ogrlica LANAC :)




...na redu je moja predivna CRVENA ogrlica LANAC :)




...mislim da je ovo nažalost ZADNJA fotografija s mojom Tigrom :( ajme kako gleda u mene uf odma mi se plače...šmrc...šmrc...


...ove naušnice mi je donila Ella iz Italije...savršeno su se uklopile uz moju ogrlicu :)


...ajme Tigra tako kako ti gledaš put livade tako ja već danima gledam oćeš li se nekim ćudom pojavit aaaaaaaaaaaaaaaa...



...evo sam sebi napravila jedne TROKUT naušnice :)






...a evo fotografije jedne od starijih ogrlica koje još uvijek izrađujem...ukoliko poželite neku od ogrlica javite mi se putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com






...i naravno neizbježni cvit u kosi ;)


...nisam mogla odolit a da je ne napravim u tehnici olovke i baš mi je simpa kako je ispala :)


...i da ne bi promislile kako se ja samo slikajem i ništa ne radim evo dokaza da su u izradi nove ogrlice jeeeeee ;)


...ovako je kod mene svaki dan na balkonu...


...samo jedino NEMA VIŠE moje TIGRE :(


...10 punih dana je prošlo od kad je nestala al eto još uvik se nadam jer svi mi govore: DOĆ ĆE!!! pa 
KOZO JEDNA DOĐI VIŠE JER UMIREM OD BRIGE :(