petak, 25. srpnja 2014.

kK kreativna radiona :)

...uf ovom kreativnom neredu očito nema kraja ;)



...ovako su izgledale pripreme za štand...



...bez obzira na situaciju sa štandom imam i dalje pune ruke posla jer sam pokrenila nekoliko poslovnih suradnji pa sad triba napravit radove za sve te dućane i portale eeeeeeeeee :)





...evo vidite da ni kuhinjski stol nije pošteđen kreativnog nereda ;) 





...bar je sve lipo posloženo i sortirano u male zdjelice :)



...dragi moji uskoro će te moći kK kreacije viditi uživo u 

...i u planu su mi još dva dućana u centru Splita al o njima više kad se dogovorim detaljno... 


...kK KOMPLETI NAKITA OD VUNE uskoro osvajaju svijet ;)



...moji radovi kroz par dana biti će već DOSTUPNI na ovim portalima:





...a u planu mi je još nekoliko portala ali tek tribam s njima kreniti u suradnju...evo koji će mi bit prvi na redu:





...a s obzirom da sam opis svojih proizvoda pripremila i na engleskom jeziku vrime je da ponovo napunim svoj 
ETSY SHOP - CREATIVE KIKE :)

...vidite koliko sam sebi zadala posla eeee masu al nije mi napamet palo da kažem: "šta je meni ovo tribalo!" nego se baš veselim svakoj pojedinačnoj suradnji...volim to što radim i sritna sam što postoji način da živim od toga...za sada još uvijek kao dodatni prihod al jednog dana možda bude glavni :) p.s.živim za taj dan ;)
pozzzzzzzzzzzz