subota, 13. prosinca 2014.

100 godina :)

...dragi moji sićate li se nedavne hvale vrijedne akcije Zagrebačke banke?!


...možda vas riječ TREZOR ili 100 GODINA podsjeti ;)


...mislim da svi ljudi u Hrvatskoj znaju da je
prije par mjeseci ponudila svojim građanima 
da u taj veliki trezor pohrane neki predmet 
na ni manje ni više nego 100 godina :)



...svaka osoba koja je predala nešto dobila je potvrdu odnosno ovaj certifikat s brojem pod kojim je predmet pohranjen...i taj će certifikat nekome od rodbine ili prijatelja omogućiti da predignu taj predmet nakon 100 godina...eh da mi je vidit lice te osobe tada :)




...ja sam kao što znate predala kK ogrlicu LANČIĆI jer se u njoj nalaze sve tehnike izrade koje koristim...teško se bilo odlučit koji rad da predam pa sam eto tako spontano odlučila i odabrala tu ogrlicu...nadam se da će njena buduća vlasnica biti sretna kad je ugleda :)


...u svakom slučaju ja sam je napravila s velikim guštom i šuštom e ;)

cmokaaaaaaaaaaaaaaaa