ponedjeljak, 15. prosinca 2014.

...merak mi je...

...po ko zna koji put ove godine ja i moj dragi posjetili smo Mostar...ovaj put išli smo poslovno ali bilo je vrimena i za odmorit se malo i posjetit nam omiljene lokacije ;)





...s obzirom da se i u BiH održavaju sajmovi vjenčanja odlučili smo se informirati iz prve ruke kako bi se lakše odlučili na koji sajam ćemo ići dogodine...eh još nije pala odluka 100% al biti će te svi obaviješteni na vrime :)


...ovo je bila idealna prilika da kreativna Kike prošeta svoj novi kK komplet šal i kapa :)



...ljubazni turisti nas slikali...


...vrime nije bilo baš idealno za šetnju ali nismo imali namjeru ono malo slobodnog vrimena provesti u hotelu e ;)



...svaki put se slikamo na ovom mistu jer ispadne predivna fotografija :)




...kad smo krenili u đir po starom mostu imali smo prilike sudjelovati u jedinstvenog događaju...jedan od registiranih skakača iz Mostara je odlučio skočiti s mosta...svi su se okupili oko njega i davali mu pare...eh i onda je uslijedio skok :)






...ha na moje iznenađenje čovik se upravo kraj mene popea na most i odatle skočia tako da su vam ovo ekskluzivne fotografije a moj dragi je čak snimio i video jeeeeeeee...






...eh a kad skitaš ulicama Mostara onda postoji mogućnost da sretneš i nekog poznatog ;)


...a i mace jeeeeee :))))))))))))



...lip je Mostar i navečer ;)




...tralalala evo i selfija ;)


...kišno vrime nije nas omelo ni da svratimo u Međugorje...a prije povratka za Split otišli smo posjetiti jedno misto u blizini za koje smo tek tada saznali...zove se Blagaj





...misto samo po sebi nije nešto veliko ali je čarobno :)




...s obzirom da nije bila litnja sezona a ni vrime nije bilo lipo posjetitelja je bilo jako malo i svi restorani su bili pusti ali nama je bilo predivno...taman nam je taj mir i tihi žubor vode tribao da napunimo baterije za novi radni tjedan :)






...mmmmmmmmmmmmm opuštena šetnjica u još jednom novom kK kompletiću i savršeno ugodnom društvu = neprocjenjivo iskustvo ;)







...a šta reći nego otiđite obavezno posjetit ovo misto...










...a ako se ne budete mogli odlučiti u koji će te restoran ručati mi vam od srca preporučamo restoran Vrelo







...spiza je bila mmmmmm...ćista desetka :)


...i ovaj divni desert koji smo dobili na poklon :)


...i evo za kraj ovog posta jedna prigodna pisma mog omiljenog pjevača :)

Zdravko Čolić - Merak mi je