subota, 27. prosinca 2014.

...pOkLoNi...

...tralalalala lalalalala dragi moje i ovi radovi koje će te sada vidjeti bili su pokloni ispod bora ove godine...punooooooo sam vam srtina zbog toga :)

...evo da vam ih predstavim redom...

kK kapa RUPE u plavoj čelik boji sa velikim 
bijelim cvijetom...ponosna vlasnica je Patricia :)









kK kapa RUPE u tamno ljubičastoj boji sa velikim 
rozim (heide) cvijetom...ponosna vlasnica je Vanessa :)






kK kapa RUPE u royal plavoj boji sa velikim 
royal plavim cvijetom...ponosna vlasnica je Andrea :)


...moja draga Andrea je već poslala i sliku :)







kK naušnice MIX u tamno ljubičastoj boji sa srebrenim privjescima...ponosna vlasnica je Andrea :)




kK naušnice BODLJE u bordo boji sa zlatnim privjescima...ponosna vlasnica je Andrea :)




kK kapa & šal RUPE u zelenoj šaš boji sa velikim 
smeđim i šaš zelenim cvijetovima...
ponosna vlasnica je Vesna :)
















...lipa moja Grofica također sudjeluje na photoshootingu ;)





...eh svitu moj toliko za danas...uf baš je bilo dosta slika za urediti...možda sam ih mogla i manje objaviti ali ja se uvik teško odlučim za one koje su mi najlipše pa objavim 90 % svih onih koje napravim...znam da tako samoj sebi činim samo nepotrebno dodatno posla ali ja eto želim da vi možete moje radove dobro pogledati iz svakog ugla e ;)

...i ovim putem se želim zahvaliti mojoj predivnoj kolegici Andrei,  kćerkici Vanessi, Andreinoj sestri Patricii i njihovoj mami Vesni što su se familijarno odlučile za moje kK radove...toliko ste me razveselile velika pusa :)