srijeda, 17. prosinca 2014.

...puloverić & kapica...

...svitu moj postoji vam jedna predivna cura Ivana koja ima čak tri kućna ljubimca...dva pasića i jednog mačka :)

...za njenu Sunny prije par mjeseci sam plela nježno ljubičasti pulover a sad sam izrađivala ovaj na rige za drugog još manjeg psa Bossa...



...iskreno ne znam ni ja kako zbucala sam mjere i napravila preveliki puloverić za Bossa ali je zato taman Sunny :)



...Boss je jako sitni jorširski terijer pa ću prema njegovoj malenoj slatkoj tuti izraditi jedan skroz mali puloverić :)




...eh a ova kapica je bila poklončić za Bossa ali i ona mu je velika aaaaaaaaaa pa kolišni je to ljudi moji uf uf uf sva srića Ivana ima Sunny a njoj je taman e ;)







...svi puloveri za pse koje sam ikada izradila rađeni su po mjeri i maksimalno prilagođeni tim ljubimcima...jako je važno da ga dobro izmirite i naglasite šta je obujam a šta dužina kako ne bi došlo do nesporazuma...teško je raditi po mjeri pogotovo kad pse ne vidiš uživo nego samo na fotografiji...ja bi najradije da možete doći sa svojim ljubimcem kod mene pa da mu uzmem mjeru i tek onda da krojim i izrađujem...al šta je tu je zato ih tribate vi dobro izmjeriti...

...ajme samo da vam još ovo kažem...nedavno kad sam radila onaj veliki hajdučki pulover za Kana njegova vlasnica Ana mi je nakon mjerenja rekla: "ajme Kike cili se pripa od pustih mirenja...sad misli ko zna šta mu je i cili se trese" 
...aaaaaa medenjaci moji žaj mi je šta vas tako gnjavit moram ali ako želite dobiti svoj topli pulover morate malo pretrpiti tu torturu e...evo šaljem puno pusica svim mojim ponosnim modelima kK pulovera :)

veliko HVALA Ivani i svim ostalim vlasnicima!