petak, 5. prosinca 2014.

kK pleteni komplet :)

...ovaj lipi komplet koji ću vam sada predstaviti sam izradila još prošli mjesec za jednu mušteriju koja je nažalost danas zbog izvanredne financijske situacije morala odustati od njega i prepustiti ga nekoj od vas drage moje pa vas ovim putem pozivam da se javite ukoliko ste zainteresirane...




...malena Bamby je tada još bila kod mene i naravno pomagala mi u izradi ;)


...ah taj mali vrat :)



...vrijednost kompleta (KAPA, ŠAL I RUKAVICE) je 
330,00 kn + 20,00 kn poštanski troškovi 
ali ja sam za vas pripremila blagdanski POPUST pa tako ovaj komplet možete kupiti po cijeni od 
280,00 kn a poštarina vam je GRATIS :)
to je UŠTEDA od 70,00 kn 
= 50,00 kn na proizvode + 20,00 kn poštarina :)

...da bi ostvarile ovu pogodnost jedini uvjet je da se javite i uplatite do srijede 10.12.2014. godine 




...uz kupnju kompleta na POKLON dobivate i ova dva BROŠA koje možete stavljati prema vašoj želji :)




...na priloženim fotografijama možete vidjeti kako izgleda sa i bez broševa...









...ukoliko ne želite cijeli komplet možete kupiti i i pojedinačne artikle po cijeni: 



ŠAL 170,00 KN + POŠTARINA 20,00 KN + GRATIS BROŠ
KAPA 80,00 KN + POŠTARINA 15,00 KN + GRATIS BROŠ
RUKAVICE 80,00 KN + POŠTARINA 15,00 KN 

...znači naglašavam još jednom da ova ponuda vrijedi samo do srijede 10.12.2014. godine pa požurite ukoliko ga želite ugrabiti prvi ;)

...sve info putem mog e-maila: 














...ukoliko se komplet ne proda do navedenog roka biti će dostupan jedino u handmade dućanu Xpoint u Splitu pa ga tamo potražite nakon srijede...









...pozzzzzzzzz...