srijeda, 24. prosinca 2014.

...kolačići...

...eh badnjak je kod nas počeo s kaficom i tiramisuem ;)


...borić u ljubičastom tonu okitile smo sinoć kako bi jutros mogle mrvu duže spavati :)


...naše jaslice su osim figura dobile i male poklončiće naravno ljubičaste boje...


...eh onda smo se bacile na posal...izrada kolača i...


...broševa za jednu curu koja ih je naručila prije više od 20 dana ali je rekla da joj nije hitno i kako sam ja imala krcato vaših narudžbi nikako nisam uspila njoj napravit :(


...evo moj slavi tiramisu...jedna zdjela je već pojedena ;)


...mramorni sa malim srcima...


...i voćni kolač...


...ma svi su ovi kolači ok al kako miriše Kikin štrudel od jabuka uf uf uf ma da bar okrene glavu da joj ukradem malo ;)


...ajme brže ma samo ću malo probat...aaaaaaaaaaaaaaaaaaa ubrala me i još slikala neeeeeeeeeeeee nisam ja ništa dirala...


...eto s kolačima sam završila za danas...napravila sam sebi još jedan prigodan lančić s ponponom ili ti ga cuflekom kako moj dragi voli zvat me...cuflek moj :)



...dragi moji želim vam svima vesel i blagoslovljen Božić...ljubim vas sve...