ponedjeljak, 1. prosinca 2014.

famozna razmjena :)

...tralalalala lipi moji još je jedna famozna razmjena na vidiku jeeeeeeeeeeeeee...

...i to opet s mojoj dragom kreativkom 
...koja će mi ovog puta izraditi portret mojih najmilijih ali s obzirom da još nije gotov pisat ću o tome drugi put...

...danas ću vam pisati od mojih radovima koje je naručila Katarina u zamjenu pa evo predstavimo ih redom...

...moram krenit od ovog medenjaka a to je Katarinin sinčić koji je dobio ovu predivnu kapicu :)








...zatim slijedi hajdučka kapica za jednog malenog navijača od samo par mjeseci starosti...





...i na kraju kK ogrlica PLETENICA 
koju je Kate naručila za sebe naravno ;)








...eh a sljedeći put ću vam predstaviti još deku za bebu i naravno naše portrete...jeeeeeeeee bit će to famozan poklon samoj sebi za Božić :)