srijeda, 3. prosinca 2014.

kK nakit :)

...evo jedan teški mix ;)


...skupilo se dosta pojedinačno udomljenog nakita pa nema smisla pisati 10 postova sa 2 slike nego evo sve u jednom :)

************************************************

...kK naušnice BODLJE izrađene su za jednu vjenčanu kumu čije ime sam zaboravila nažalost :( a poklonila joj ih je predivna Andrea :)




...predstavljam vam dvije na oko iste narukvice koje je naručila Jelena za sebe i kćerkicu...želja joj je bila da imaju iste pa se tako samo razlikuju u veličini...



...na poklon su dobile magnetiće jeeeeeeee...obećale su poslati i slikicu s narukvicama pa eto jedva čekam da je vidim :)



...ove crvene kK naušnice MIX su specijalno izrađene za moju malenkost :)



...evo jedan selfi s crno bijelim kK naušnicama dupli krug :)



...predivna bijela narukvica udomljena je nedavno zajedno s ogrlicom i naušnicama ali sam izradila sličnu samo bez srca u sredini...trenutno je dostupna :)




...jedan veliki medenjak je nedavno dobio svoj kK pulover HAJDUK a njegova gazdarica Ana je dobila ove 
sive kK naušnice MIX :)



...evo još jedne narukvice koja traži svoju ponosnu vlasnicu...uz nju možete naručiti i ogrlicu i naušnice pa će te imati famozni komplet jeeeeeeeeeeeeee...sve info putem mog 




...kK naušnice MIX koje sam sebi izradila u srebrenoj verziji 



ali želim opet imati i ovu zlatnu verziju BODLJI (kao na slici) jer mi je na sajmu vjenčanja Ivana iz cvjećarnice MIS doslovno skinila naušnice sa ušiju a njena mama ogrlicu sa vrata hahahaha tako da sad tribam taj komplet sebi izraditi ponovno jeeeeeeeeeeeeeeeeee :)


...eto ako netko poželi bilo šta od navedenog u boji po guštu neka mi se javi...falaaaaaaaa...cmoka