ponedjeljak, 22. prosinca 2014.

kK ima svoju Loly Dolly :)

...evo je taman moja omiljena kolegica Loly Dolly objavila lutku koju je izradila samo za moju malenkost :)


...jel da da je ista JA aaaaaaaaaa meni je savršena :)

...stigla mi je neki dan i od tada joj se divim a jutros sam je fotografirala na balkonu kako bi vam je mogla pokazati...


...sve ima i crvenu kosu i ljubičastu veštu i mace i vunuuuuuuuuu ma sve je moja Ines meni napravila baš onako kako sam zaželila :)



...ali ovu malu slatku lutkicu nisam zaželila nego sam je dobila na poklon...
koje divno iznenađenje 
i još ideja da stavi natpis 
ma sad bi je izljubila od sriće ;)


...savršene su obe i jedva čekam kada ću ih izložiti na novom sajmu vjenčanja..


...tako smo sritni oboje što smo u Loly Dolly pronašli famoznog poslovnog partnera tako da se istinski veselimo svim našim budućim suradnjama...

...dragi moji obavezno posjetite njenu 
jer kao što vidite izrađuje neopisivo slatke lutke :) 

...ovo je bila jedna jako dobra razmjena a ja sam za nju prema njenim željama izradila 
kK šal & kapu RUPE :)








...večeras ću imati ljubičaste snove ;)
pusaaaaaaaaaa