utorak, 2. prosinca 2014.

LANA FIMO & kK MINI kapice :)

...dragi moji danas vam donosim nastavak one lipe priče o malim bebicama LANA FIMO 
koje ponosno nose kK MINI kapice :)



...moja draga kolegica Tamara naručila je ove kapice i već ih pola udomila naravno zajedno s bebicama jeeeeeee :)



...sad ću vam objaviti neke od gotovih radova a sve ostale možete pogledati na njenoj facebook stranici LANA FIMO :)





















...kao što ste vidili bebica ima svih vrsta i modela...a posebno su tražene ove u kugli jer je su prigodne za nadolazeće blagdane...

...na moju veliku radost dobila sam na poklon svoju kuglu s LANA FIMO bebicom u crvenoj haljinici i kK MINI kapicom koju sam specijalno iskukičala za ovu kuglicu...fala ti draga moja Tamara predivna jeeeeeeeeeeeeee :)




...eto dragi moji ako ste i vi poželili neku od bebica za sebe ili na poklon javite se mojoj kolegici putem njene stranice i ona će vam izraditi upravo onakvu kakvu ste si zamislili :)


...naravno da možete kK MINI kapicu naručiti baš u onoj boji i modelu koja vam je po guštu ;)

...veselimo se vašim narudžbama...

veliko HVALA svim našim dosadašnjim kupcima :)