četvrtak, 18. prosinca 2014.

...vrime je od bakalara...

...mmmmmm šta volim ove dane uoči Božića :)

...svi su dobre volje i priča se samo o spizi i poklonima...i novim kK kapama i šalovima ;)

...s obzirom da smo ja i moj dragi veliki gurmani naravno da tokom ovog miseca najviše jedemo bakalar :)


...tako smo vam prošle nedilje prošetali do grada vidit te čarobne kućice na rivi i onda smo otišli do jedne nam od omiljenih konoba koja tokom ovog miseca ima u posebnoj ponudi oba vrsta bakalara...konoba se nalazi u centru Splita a zove se Marul :)


...od srca vam svima preporučam da je posjetite jer spiza je više nego dobra a ambijent je famozan...




...u ove zimske dane ako poželite sidit vanka ka mi i to je moguće jer je konoba osigurala grijalice i crvene prigodne plišane dekice baš medenooooooo :)


...a kad lipo marendate ovi lipi bakalar onda vam preporučam jednu od ove dvi torte ili najbolje obe pa popola jednu i drugu izist uf koja dobra kombinacija...čokolada i naranča ma ljube se samo tako ;)



...eh da nesmim zaboravit moju ružu koju mi je ljubav moja poklonila...ah živote fala ti što postoji ljubav :)