subota, 13. prosinca 2014.

...reverići...

...ajojjjjjj evo sam totalno zaboravila objaviti moje male slatke pletene reveriće...ovo je samo dio uzoraka koji ste mogli viditi i na sajmu vjenčanja...dostupni su po narudžbi i u drugim bojama...prvi je kK komplet revera KRUG :)


...rever-ženska narukvica...


...broš muški rever...



...a drugi je kK komplet revera VERE :)


...rever-ženska narukvica...


...broš muški rever...



...očekujte uskoro razno razne revere i s onom finom špagom i sa satenskim trakama mmmmm ma bit će svega jeeeeeeeeeeeee...


...puna sam i inspiracije za nove ogrlice i narukvice ali samo ih zapisujem i crtam na papir jer stalno radim kape kape kape pa nešto drugo pa kape ;)


...ajme zaboravila sam se pofalit da imam novi radni kutak...evo fotkice malo mutne al uskoro ću sve lipo slikati po danu...jeeeeeee...


...sve sam dobila na poklon pa mi je još puno draže...stol mi je dala moja draga Ella jer je njoj najbolji tajo na svitu kupio novu sobu eeee...a ovu bilu mini policu mi je dala mama...kaže ona meni: "...netriba to meni a ti ćeš je sigurno dobro iskoristit..." 
i evo jesam...fala vam drage moje na ovom mom novom radnom kutku koji sam ugurala na dno kreveta...u moju sobu se sad doslovno jedva ulazi i prolazi ali nema veze jer će iz nje izlaziti razne kreacije za moje drage kupce :)

tralalalalala lalalalala :)