srijeda, 10. prosinca 2014.

...kapice :)

...mislim da je vrime da proglasim 
kK kape RUPA 
najtraženijim modelom ove godine :)


...skoro svaki vaš upit vezan je upravo za njih tako da nema sumnje da su vam svima drage...sa i bez cvjetova...jednobojne a i u više boja...
fala vam sretna sam zbog toga :)


...eh naravno da su one i danas tema...ovog puta sam izrađivala tri kape odjednom i to za djevojčice od 3, 5 i 11 godina...koje se zovu Milania, Evalina i Magdalena...





...Grofica i Zebra također sudjeluju u photoshootingu ;)





...ove slatke kapice naručila je moja draga kolegica Irena...Magdalena je njena kćer a ostale dvije su joj nećakinje koje žive u Kanadi tako da će kK kape RUPA uskoro tamo otputovati jeeeeee :)






...Irena je imala jednu neobičnu želju...za sve tri djevojčice poželila je isti model kape ali i istu boju...ha to mi još nitko nije naručio...igrom slučaja je u nabavci taj dan bilo za kupiti vune samo za dvije bordo kape pa sam za treću uzela par živih boja od kojih je Irena odabrala ljubičastu :)




...ova kapa je malo prevelika za moju bebu ali trenutno nisam imala bolji model...izvinjavam se što su fotkice malo mutne al to je zato jer sam slikavala u kući s lošim aparatom  :( 
ah fale mi punoooo sunce i dugi dani...




...ukoliko i vi poželite da vam izradim ovaj model kape u boji po želji za bilo koju dob javite mi se putem 


...eh al nije to sve za danas...tralalalala...slijedi jedna kK ogrlica MIX a prije toga samo par info o njenoj ponosnoj vlasnici...moju dragu Irenu imala sam prilike upoznati na nedavnom sajmu vjenčanja kao izlagača...ona vam je inače profesionalna dekoraterka sale za vjenčanja ili za neku drugu svečanu prigodu...posebno obožavam njene dekoracije koje je radila na otvorenom pa je tada čarolija vjenčanja još više zablistala...eh poželi čovik vjenčat se opet ;)


...eto dragi naši mladenci kad lipo naručite u nas pozivnice, zahvalnice i revere javite se Ireni da vam ona uredi prostor u kojem će te proslaviti svoj najlipši dan...kontakt i više informacija o njenom radu pronaći će te na facebook stranici Prestiž Dizajn :)


...i evo sad slijede fotkice već spomenute ogrlice koju je Irena poklonila samoj sebi e ;)





...a kreativna Kike joj je poklonila naušnice pa sad ima lipi kompletić :)





...draga moja uživaj u njemu i fala ti neizmjerno za sve...nadam se da će cure guštati u kapicama i da će poslati grupnu fotkicu koju si mi obećala...jeeeeeeee baš se veselim :)

...vama svima ostalima šaljem vesele pozdrave...uz napomenu da je jako malo vrimena ostalo do badnjaka pa ako želite pod bor staviti nekome kK proizvode naručite ih do kraja ovog tjedna jer je to krajnji rok da bi stigla sve izraditi na vrime...fala na razumijevanju...a ukoliko vam nije uvjet da radovi budi gotovi do Božića onda nema nikakvih problema jeeeeeeee cmoka