četvrtak, 4. prosinca 2014.

...happy :)

...dragi moji vi već svi znate kako ja imam jedan divan običaj...a to je da nakon što izradim nešto po vašoj želji pošaljem vam taj proizvod i čekam vašu reakciju pa tek onda objavim javno fotografije...jer inače nema čarolije kad se nešto prvo vidi na fotografiji a pogotovo jer je tisuću puta lipše uživo...mene to podsjeća na jedan davni ritual kad su ljudi pisali pisma pa smo jedva čekali kad će nam stići u poštanski sandučić...i kad bi stigao jedva bi dočekali da ga otvorimo i onda onaj blaženi osmjeh zavlada licem...eh kako sam ja nostalgično romantična duša uvela sam slični ritual u svoj kreativni svijet i čvrsto se držim toga iako me nekad molite da vam pošaljem fotkice...al eto sva srića uspijem vas odgovorit ;)






...nedavno je ova kK kapa RUPE otputovala u Požegu i stigla svojoj vlasnici Dubravki :)


...i onda sam ja dobila ovu poruku i sva se rastopila od sriće:

"...kapa je pre pre medena, ne znam kako da ju drugačije opišem jer mi je prelijepa. hvala na poklonu...čujemo se još jer sam sigurna da ću još naručivati..."





...evo i sad suze radosnice u očima...nemate pojma koliko mi je drago kad ste ovako zadovoljni i kad točno ostvarim ono što ste zamislili...zbog vas ovo sve i radim s tolikom ljubavlju jer mi vračate jednako...svaki dan iznova i nanovo barem jedan od vas me usreći...fala vam neizmjerno na tome :)


...i moja sreća bude još veća kad mi moji dragi kupci ostave povratnu info na facebook-u ili 

...koji je također vidljiv svima vama tako da je jako bitno što tamo piše o meni e ;)


...draga Dubravka hvala ti i ovim putem...veselim se našoj ponovnoj suradnji :)


redovno se puni a i prazni ;) 
pa budite u toku...
pitajte sve šta vas zanima preko portala 
ili putem e-maila: 


veliki pozdrav svima 
ljubi vas vaša kK