nedjelja, 3. kolovoza 2014.

...Bamby & Twiky...

...evo su prošla puna 4 tjedna od kad mi nema Tigre :(

...ne želim reč da sam 100% sigurna da se neće više nikad vratit ali sam svjesna da su jako male šanse za to...

...kako bi me utješili prijatelji & poznanici su mi poslali 101 poruku podrške...fala vam na tome :)

...mnogi su mi nudili svoje mačiće a ja sam se grčevito opirala dok na kraju nisam popustila Olgici koja mi je u život dovela Bamby...moju novu princezu :)

...ovo je fotografija koja me oborila s nogu...slatka...ista ka Tigra i slikana na ljubičastoj podlozi...to se zove sudbina :)


...a ovu fotografiju mije poslala gđa Matilda koja je pronašla Bamby u Podstrani na ulici, pružila joj privremeni dom i na kraju je dovela meni :)


...prva fotkica na mom kauču :)


...njuškanje ispod stola...divne plave okice...


...prva večera...


...naravno sa šapama u zdjeli ;)


...prvo obilježavanje pijeska...


...prva igra s malenom vunenom lopticom made by kK ;)


...oh da prva poslastica...whiskas bomboni mljac :)


...prva igra s kK :)


...improvizirana mini grebalica...


...i kad je sve istražila legla je na kušin kraj mene dok sam radila na kompjuteru...


...tu i tamo bi joj poremetila san sa blicanjem fotoaparata ;)


...sutradan smo već imali satove gimnastike ;)


...i jako se zbližili s dva nova best frenda ;)


...i naravno malo odmorili...


...aaaaaaaaa...uvik sam slaba na male šapice...


...ova fotka je tu ćisto da vidite kolišna je to mrva e...jer kad zumiram fotografiju pari da je velika maca a u biti toliko je sitna i krhka...stane mi taman u dlan :)


...evo moja omiljena literatura ;)


...vidite li vi ovog malog bandita u akciji...


...hm Kike je rekla NE na krevet...pitam se zašto ;)


...dragi moji to bi bilo to za sad...budite sigurni da će te Bamby gledati svako malo na mom blogu jer se guzlica jednostavno uvlači svugdi i kako se da primijetiti fotografira se bez problema ;)

****************************************************

...ova moja današnja priča ima nastavak a zove se Twiky :)

...ona je mali mačić kojeg je naša Ella pronašla prije mjesec dana, kod osnovne škole u Kaštel Lukšiću, u jako lošem stanju i naravno dovela je kući...


...danas je Twiksy zdrava princeza Vile Bedalov :)


...usavršila je izradu bedževa kod Grafike Plus...


...a ni magneti još nisu strani ;)


...kad nije na "poslu" onda se uvlači gazdi u kosu :)


...i neodlipljuje se od njega dok gleda tv na kauču...


...medenjak mali...


...a kad gazde nema doma onda mu čuva papuče...


...Twiksy je tribala bit udomljena ko zna di...plan je bio da je se nakon oporavka oglasi na Njuškalo i dalje znate kako bi to išlo...međutim Damir & Ella su je toliko zavolili da se o toj priči više nije pričalo...eto happy end jeeeeeee :)