srijeda, 13. kolovoza 2014.

...kK & trafika Ani kod Moranduzza :)

...uf uf uf u zadnje vrime masu obaveza i događanja a tako malo vrimena za komp ah...opet se skupilo dosta toga za objavu al neka bolje da imam o čemu pisat nego da nemam ;)


...dragi moji evo opet jedna radosna vijest :)


...kreativna Kike je ostvarila još jednu poslovnu suradnju i to sa darovnim dućanom-trafikom 
iz Kaštel Starog :)


...evo fotografije mojih radova koje će te tamo pronaći...


kK ogrlica KNOTS :)







kK ogrlica PERLE :)









kK ogrlica LANČIĆI :)









kK broš KRUG :)



kK ogrlica RESICE :)









kK broš KRUG :)



...a evo i kako izgleda moj upakirani nakit...dok ja fotografiram ovo malo čudo mi skakuće okolo :)


kK naušnice SILVER :)




kK broševi CVIJET & naušnice KRUGIĆI :)




kK naušnice DUPLI KRUG :)




kK broševi KRUG :)



kK ogrlice :)



...a ove ogrlice i broševe mogu se kombinirati kao komplet ili kupiti pojedinačno...


kK komplet ogrlica RESICE & broš KRUG :)




kK komplet ogrlica LANČIĆI & broš KRUG :)





...ponuda će se stalno nadopunjavati pa ko je u blizini neka navrati...jeeeeeeeee fala :)

...u planu mi je još nekoliko dućana napuniti svojim radovima pa lagano teku dogovori oko toga...ukoliko netko od vas ima ili poznaje neki darovni dućan, atelje, galeriju i slično neka mi se javi s prijedlogom na 
i bit ću vam veoma zahvalna :)

lipi pozzzzzzzzz