nedjelja, 31. kolovoza 2014.

...nostalgija...

...eh danas sam vam teško emotivno raspoložena što znači da moram izbacit iz sebe sve vanka...nisam u depresiji (sva srića) ali nisam ni baš naj naj naj...ma sitila sam se prošlosti i nekog drugog života...tamo negdi ne toliko daleko ali kao da je bilo na drugoj planeti...posebna je bila i ostala ta Njemačka...



...u petak sam se pozdravila sa radnom kolegicom koja je odlučila svoj daljni životni put nastaviti upravo na toj "drugoj planeti"...sritna sam zbog nje jer znam da joj ne može bit gore nego tu e nažalost je tako i svi mi to znamo...u jednu ruku malo sam i ljubomorna na nju jer znam di ide i šta je čeka...sad se pitam zašto sam to sve napustila?!

moj lipi Mannheim :)



...pa zbog familije Kike zato si se vratila doma e...kad si živila gori svi su ti govorili: vrati seeeee...šta ćeš sama s ditetom tako daleko...ovdi će ti bit bolje...bit ćeš blizu nas...nima Splita do Splita...i sve tako slične šeme...aaaaaaaaaaaaaa...
i ja sam u to virovala!!!



...a šta sad imam...hm...familiju i prijatelje blizu sebe ali ih viđam rijetko jer radim od jutra do mraka samo da "preživim" misec...nemam pomoći od države kao samohrani roditelj jer "previše" zarađujem hahaha u Njemačkoj samo doneseš JEDNOM rodni list kao dokaz da se dite rodilo u njihovoj zemlji i do njegove 18 godine imaš dječji doplatak (tada je bio 170 eura)...ma ne želim sad nabrajat prednosti jer ću onda sigurno past u depresiju e...



...ovim putem se želim zahvaliti bivšem mužu što je ušao u moj život jer da nije bilo njega možda ne bi nikad imala priliku živiti tamo...ipak ne mogu reči da žalim šta sam se vratila u Split samo mi nedostaje "bolji" financijski život jer sam se malo umorila od preživljavanja...valjda smim i ja malo zagrintat e...teško je bit sritan i nasmijan kad uvik fali para...opet meni je super kako je drugima koji nemaju posal...još samo da mi se zdravlje poboljša skroz i niko sritniji od mene...
a imam vam ja i ljubav eeeee ;)


...tu u mom Splitu...tu doma di ste me zvali da se vratim...šta mi niste odma rekli da me čeka Damir vratila bi se iste sekunde ;)

...i za sve šolde ovog svita ja te ne bi zaminila...ja sam dite s mora...moja mati je Dalmacija :)


...draga Antonija želim ti sve najbolje u budućem životu...ostani i dalje tako hrabra i ambiciozna i sigurna sam da ćeš pronaći svoj put ka sreći...neka te ovi skromni darovi prate na tvom putu...sritno ti bilo od srca...pozdravi mi moju dragu Njemačku i reci joj da ću možda opet doć ako ne za stalno onda barem na kavu jeeeeeee ;)




kK ogrlica GROP :)




kK broš KRUG :)




kK narukvica STUPIĆI :)