subota, 2. kolovoza 2014.

kK komplet nakita od vune PLETENICA :)

...od kad je izaša onaj članak o kK kompletima svi me pitaju kad ću objavit fotografije velike pletenice jer je upravo ona bila na naslovnoj fotografiji članka pa je svima upala odma u oko...a kad ono za pegulu kompleta pletenica nigdi na mom blogu niti na facebook-u...e pa nisam stigla ljudi moji nemojte se ljutit...ako niste primijetili zadnjih misec dana pišem dnevno čak 2 posta kako bi što manje kasnila...eto vidite da se trudim maksimalno...fala vam lipa na razumijevanju i evo sad detalji o tom novom famoznom kompletiću :)

...cila priča počinje (skoro) kao i uvijek na balkonu ;)
...izaberem boje i montiram se na svoju slamnatu fotelju...




























...kad strpljivo sve privedem kraju uzmem fotoaparat i napravim 101 klik kako bi dobila 20 kvalitetnih fotografija...dragi moji bez puno truda nema ni uspjeha...ali isplati se vjerujte mi svaka kap znoja ;)

...lipo vas pozdravljam a sad žurim sve ovo objavit na facebook-u i ugasit komp jer mi dragi stiže za po ure uf uf uf ne znam kako ću sve stić pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa