petak, 1. kolovoza 2014.

MODNI IZAZOVI & kK :)

...kao zahvalu za onaj divan intervju napravila sam Jeleni poklon iznenađenja tralalala :)


...malo je reč da je bila oduševljena kad je ugledala ovu fotografiju...mislim da će vam ove dvi njene rečenice biti dovoljne da vam opišu njenu reakciju:

Kad sam vidjela sliku ogrlice dirnuli ste me u srce.

Hvala Vam velika na trudu i pažnji koju ste posvetili da bi izradili taj nakit.

...eh to vam je Jelena napisala meni nakon ove moje objave na facebooku:


kK komplet nakita od vune LANČIĆI - ZEBRA izrađen specijalno za jednu posebnu damu...više detalja uskoro ;) MODNI IZAZOVI knjiga u kojoj je i kK pronašla svoje misto...fala draga Jelena Purple od <3  — feeling posebno :) with Jelena Purple.



...evo i ostale fotografije njenog kompleta koje nisam još objavila do sad...


...kK ogrlica LANČIĆI :)









...kK broš DUPLI KRUG :)




...& kK naušnice KRUGIĆI :)





...tila bi vam se malo pohvalit kako me draga Jelena "počastila" reklamiranjem na svojoj facebook stranici MODNI IZAZOVI jeeeeeeeeee :)



KREATIVNA KIKE ZNA ŠTO JE MODERNO I TRENDI

Prava ljetna senzacija- resice otkrile svoje pravo modno lice!

Kristina Šaškor iz Splita prepoznatljivog naziva Kreativna Kike oduševljava iznova svojim veselim, originalnim, kvalitetnim i po svemu drugačijim ogrlicama koje su i više nego primjetne. Tako su nam zapele za oko ove ljetne ogrlice s resicama koje su otkrile svoje pravo modno lice. Kako? Naime postale su popularne i nosive i u potpunosti su u trendu ovo ljeto. Kreativna Kike je izradila tako lijepe ogrlice koje rijetko tko ne bi poželio nositi oko vrata i uljepšti svoju odjevnu kombinaciju.

...i ako ste primijetili gore moju je fotografiju postavila za 
NASLOVNU fotkicu MODNIH IZAZOVA :)



Ogrlica s naslovnice Modnih izazova by Kreativna Kike

Prava ljetna avantura boja

Ovo su boje ljeta- tirkiz, roza i ljubičasta, a resice su must have i trendi za ovo godišnje doba. Preporučamo ogrlicu koja je nama itekako upečatljiva i zanimljiva, a zavladala je prava ljetna avantura boja!

...a za NASLOVNU fotografiju svog osobnog profila stavila je također jednu od mojih fotografija :)


...osim šta me je Jelena vrhunski izreklamirala kupila je dvije kK ogrlice iz najnovije kolekcije :)

...šta reči na sve ovo osim draga Jelena hvala ti od srca :)