četvrtak, 7. kolovoza 2014.

kreativna Kike - Kristina Šaškor

...dragi moji danas vam donosim važne vijesti:

promijenila sam naziv svog facebook profila 

kreativna Kike



u naziv




jer Facebook briše lažne i spam profile. To uključuje i profile koji se nazivaju nekim umjetničkim imenom kao što je MOJ i da bi zaštitila svoj profil i sve podatke na njemu ovo je jedino što mogu učiniti da ga spasim. Nadam se da će moj plan upaliti i da mi ga neće izbrisati kao tisuće drugih kreativki!

Znači dragi moji od sada me na facebooku možete pronaći na dvije adrese:

PROFIL kK koji se zove KRISTINA ŠAŠKOR


...ovo su albumi na mom profilu objavljeni kroz ovih 5 godina a koji bi mogli biti za sekundu obrisani :(

...meni bi tribalo onda nekoliko mjeseci dok ih ponovno objavim zato se duboko nadam da sam reagirala na vrijeme i da će facebook zaključiti da moj profil nije lažan nego da je izad njega stvarna osoba :)
























...držite mi fige...pozzzzzzzz