srijeda, 13. kolovoza 2014.

...IzLeTiĆ...

...kad stigne LITO u naše krajeve onda moj dragi ima najviše posla...jelovnici, reklame, magneti...aaaaaaaa svi se onda tek site naručivati...tipično za dalmatince da čekaju zadnji čas ah...s obzirom da je onda non-stop neka gužva za mene i dicu to znači: 

tajo ima za nas jako malo vrimena :(



...ali ipak nije sve tako crno jer mi "ukrademo" barem svaki drugi vikend samo za nas :)



...ili se ja i dragan izgubimo negdi di niko nezna pa ni mi sami nekad di idemo hahahaha...



...ili se uputimo s dicom u neku pustolovinu :)



...eh ovaj put je bilo ovo drugo...mi & dica...misija: izlet...obid i kupanje...via Šibenik pa di završimo na kraju ;)



...i tako nađem ja na Crno jaje (divno naše jaje i blaženi svi megapopusti jeeeeeeeeee) ručak u hotelu Jadran...meni 1,2,3 izaberemo 2*meni 1 (meso naravno) i 2*meni 3 (riba of course) rezerviramo...odemo...popapamo...zaboravimo se slikat :( i onda hop u auto i kreće potraga za savršenom plažom ;)



...moram priznat da smo ovaj put malo pretjerali jer smo stigli skoro do Splita tražeći tu savršenu plažu :(



...Nakon sat ipo u autu svi smo postali grintavi i onda smo se napokon iskrcali u Sevid...malo misto al ono baš malo fakat rekli bi zagrepčani ;)




...kad smo stigli svi su buljili u nas vjerovatno jer su samo mještani bili na toj plaži i možda poneki turist...pa su se odma svi zapitali koji su ovo i kod koga su došli...al nismo se dali omest već smo se brzinom munje raspakirali i bacili u more...



...Ella & brod...savršeno spontana fotka :)



...more je bilo predivno ćisto i bistro tako da smo dugo bili unutra i guštali...ipak večer se bližila pa smo se okupali samo taj jedan dugiiii put, spakirali se i uputili doma...naravno putem smo svratili do Trogira na pićence, slajić i šetnjicu njegovom krcatom rivom...samo da se vratim na ono pićence...4 pića 100 kn pa ti vidi oćeš naručit još jednu turu ah...skup je taj Trogir al pun je pa znači da stranci mogu to platit pa neka plate e a mi domaći mi ćemo samo šetat po rivi ae ;)



...moj supermen :)))))




eto to je to kraj...finito...laku noć...



p.s. ako ste slučajno primijetili da mi je kosa nikakva zbog morske soli možda niste primijetili da nosim 

kK ogrlicu LANAC eeeee ;)


sve narudžbe primam odma...sad...isti tren...oh yea na 


pusicaaaaaaaaaaaaaaaaa