ponedjeljak, 4. kolovoza 2014.

...najpokloni & kK :)


...dragi moji donosim vam još radosnih novosti...tralalala...


...kreativna Kike je sklopila nekoliko poslovnih suradnji a jedna od njih je portal s kreativnim poklonima pa tako od sada radove kK možete kupiti i preko portala Najpokloni :)






...moj korisnički profil ima broj 
pa klikom na njega dobit će te evidenciju svih mojih trenutno ponuđenih proizvoda...ponuda će se stalno nadopunjati tako da će te uvik imati raznoliki izbor :)





...ukoliko želite (a meni bi bilo iznimno drago) kod svakog pojedinog proizvoda možete ostaviti svoj komentar/recenziju...
unaprijed vam se zahvaljujem na tome :)




...moje radove pronaći će te i pod zasebnim kategorijama:




...najveća prednost kupnje preko portala je što vam osim pouzećem i internet bankarstvom omogućava plaćanje kreditnim karticama...




...eto sad znate sve o portalu & kK pa klikajte...a osim mojih kreacija na portalu će te naći i puno drugih zanimljivih radova pa vrijedi odvojiti malo vrimena i prosurfati e...

pozzzzzzzzzzz i see you on line ;)