petak, 15. kolovoza 2014.

kK DOLL Megi :)

...uf opet je vruče danas :(
...ima dvi ure da sam se tek probudila pa mi neobično jer me odma dočekala sparina...inače obožavam jutra na svom balkonu (tada je idealno fotografirati kK kreacije) ali s obzirom da smo sinoć bilo skoro do zore u Sinju morala sam se naspavat eeeeeeeeeee ;)

...sritan vam svima blagdan Veliki Gospe :)




...danas vam donosim jedno osvježenje jer je u zadnje vrime samo nakit po blogu :)




...riječ je o novoj kK DOLL napravljenoj za kćerkicu od moje prijateljice Magdaleni :)







...kao što ste mogli primijetiti jedva pletem u zadnje vrime jer mi moja kozica Bamby oduzima puno vrimena...






...slična lutka dostupna je u svim mogućim bojama prema vašim željama pa se slobodno javite s upitima putem 





...evo opet inspekcije ;)




...a ovo je jedna otkačena kK ogrlica KRUGIĆI napravljena isto specijalno za Megi :)











...draga naša slatkice sretan ti rođendan želimo i ovim putem! cmoka

...a vama dragi moji šaljem vruće pozdrave iz Splita :)