ponedjeljak, 18. kolovoza 2014.

sLaDoLeD :)

...evo sam opet bila vridna u kužini ;)


...neki su spavali u to vrime ;)



...ovaj put miksala sam slajić i to 4 vrste okusa :)




...iskreno rečeno ja najviše obožavam QUATTRO sladoled i teško ga koji može nadmašit ali kad si doma i ija bia slaju a nemaš ga di kupit a da se ne otopi do kuće onda bolje miksat ovaj nego samo mislit na sladoled e :)




...inače za mene je dr. Oetker "kralj" šta se tiče svih dodataka za kolače pa sam bila sigurna da će i ovi pripravci za sladoled imat lipi ukus...mišaju se sa hladnim mlikom a ja sam uzela ono 2,5%



...jedinu zamjerku koju imam za ovaj gotovi sladoled je što kad se zaledi izgubi oni kreamasti oblik pa mi okus baca na neki "jeftini" sladoled...al uglavnom nije loš kao zamjena :)

 ...a kad sam negdi u pokretu i uželim se slajića naradije kupim onda ledov kornet ČUPAVAC mljac...mljac...mljac  :)



...eh tila bi vam još pofalit ove silikonske kalupe na srce jer se i slajić u njima napravia savršeno ka kad pečem mafine :)




...kalupe sam kupila jednom prilikom u Lidla i žaj mi je šta nisam uzela i druge modele...eh da sam bar znala da su ovako savršeni :(




...imam ja i nekih drugih kalupa od drugačijeg silikona ali nisu ni sjena ovima na srce...




...a ove sam kupila u Tommy-a kao kalupe za sladoled i pokušala ovaj miksani slajić u njih stavit i umrla od smija jer sam ih napunila jedva sa jednim kučarinom...eh onda možete zamislit koliko je to usko i malo...onda sam to sve oprala jer mi je sin da ideju da probam zaleđeni sok napravit pa sam probala cedevitu zaledit i opet se dogodila presmišna situacija...do frižidera mi se izlilo pola cedevite hahaha tako da sam i od toga odustala...

i šta ću sad s njima??? u smeće?!
 ...e moja kike neka ti ovo bude opomena da nije sve praktično šta je ljubičaste i pink boje ;)


...ovu malu kozicu nije omea ni jaki zvuk miksera...bitno da je kraj mene pa makar i bušilicom radila ;)

...pozzzzzzzzz svitu idem napravit mali predah pa se vračam na blog...eeeee idem lizat slaju od čokolade i vanije a bome može i stracciatella ;)