srijeda, 27. kolovoza 2014.

mix

...u zadnje vrime skupilo se mnogo toga za objavit pa vam evo jedan teški mix post ;)


...prvo idu fotkice Bamby kako se zabavlja ispred monitora vatajući kursor od miša :)





...a ovo je moja lipa teglica...montirala sam je u sobu kraj nakita...držim lepeze u njoj...





...cilo lito đumbus je na kuhinjskom stolu ;)



...mmm ovo je jedan od mojih omiljenih litnjih ručkova...pečene paprike s ajvarom i crnim maslinama...još dodam luk i peršin i za lizat prse bude mljac :)


...a dok ja kužinajem Bamby uvik na svom omiljenom mistu kunja ili se hladi na pločicama...





...i s obzirom da je skoro ponoć evo još samo fotkice jedne nove mornarske KNOTS ogrlice...trenutno dostupna...









...evo je Bamby završila inspekciju i kaže mi da vam napomenem da će te uz kupnju ove ogrlice na poklon dobiti jedan LOVE CROATIA magnet Grafike Plus :)


...laku noć i lipo sanjajte...