nedjelja, 17. kolovoza 2014.

...moje KRPICE...

...drage moje žene, majke, kraljice molim vas za posebnu pozornost...ako slučajno niste već otkrile ovu web stranicu evo ja vam je s radošću predstavljam...ako vam ideja o second hand-u nije gadljiva ovo je idealno mjesto za vas :)

...naziv joj je MOJE KRPICE a omogućava svima da se besplatno registriraju i otvore svoj "dućan" u kojem možete prodavati ili zamijeniti svoju rabljenu odjeću i obuću te nakit i modne dodatke...isto tako sve to možete kupiti na ovom mjestu pa po povoljnim cijenama obnoviti svoj ormar :)

...kad krenete surfati shvatit će te da tu ima svega ali baš svega...zato imate fotografije i mogućnost da prodavača gnjavite do besvijesti da vam pošalje još fotografija i sve detalje o nekom proizvodu jer kasnije NEMA povrata novca...

...isto tako ovdi će te pronaći i skroz nove stvari...
moj SHOP ima naziv naravno 



...moj savjet za prodavače: napišite što više detalja o proizvodu, svaki oglas omogućava 5 fotografija pa se pobrinite da ih imate toliko i da su kvalitetne, ako proizvod ima neko oštećenje naglasite to (ne na sva zvona al navedite) jer će te kasnije imati problema i posljedica, čekajte da vam prvo uplate pare pa tek onda šaljite paket, odjeću je najpovoljnije slati preko tiska 15 kn paket do 5 kg, nekad je odlična stvar napraviti zamjenu pogotovo ako ste u istom gradu...tako sam ja za svoje dvoje štikle (plave i roze) dobila ove zebra štikle i nisam požalila za tu razmjenu :)




...eto drage moje sad trk u svoj ormar i odma pobacat po krevetu šta više ne nosite ;) i klik klik klik pa objavit sve na moje krpice...eeeeeeeee do sad sam svu robu, torbu i nakit (šta mi nije napeto više) dilila okolo a sad bome nema više ne neeeeeeeeeee sve ide na moje krpice ;)

...moj savjet prilikom kupovine nekog proizvoda vam je da dobro čitate tekst u opisu proizvoda i pregledate sve fotografije, da prije svake kupovine pitate još neke informacije prodavača čisto da provjerite da li on stvarno ima taj proizvod i da nije slučajno neka prevara (jer nažalost i toga ima tamo ka i svugdi), pročitajte šta su drugi pisali o ovom prodavaču...al opet na kraju i da sve korake poduzmete nema garancije da će sve proć 100% savršeno ali kad bi čovik tako razmišlja onda bi odma u startu odusta zato budite sumnjičave ali i poduzetne ;)


...sritnooooooooooo svima i dobar vam šoping želim ;)

see you on line jeeeeeeeeee

p.s. evo samo da još škicnem na jednu kolumnu jer mi nekako paše baš uz ovaj post...ako slučajno ne znate za nju evo link: Dnevnik gradske cure :)