nedjelja, 10. kolovoza 2014.

wellness vikend :)

...dragi moji danas vam donosim "izvještaj" s našeg vikend putovanja koji smo proveli nedavno i to bez dice naravno juhuuuuuuuuuu ;)









...već sam par puta reklamirala ovo misto ali evo opet ću jer je jednostavno predivno i morate ga obaći kad tad :)








...misto kao misto smo već obašli tokom jeseni i sve znamo napamet...jeli smo u restoranu jer je spiza odlična i povoljna tako da nije bilo nečeg što nismo probali...ali kad smo gledali di i šta ćemo onda smo saznali da je
od ovog lita otvorilo bazen predivan...moderan...savršen :)
i tako se odlučili upravo tamo otić i nismo požalili...





...bazen se nalazi odma uz hotel a gosti imaju neograničen i besplatan ulaz u bazen koji je otvoren od 10-20h a svi ostali koji se dođu samo kupati plaćaju ulaznicu mislim 7 njihovih maraka uf nemojte me držat za rič mislim da je toliko...u svakom slučaju nije skupo a za te novce imate na raspolaganju predivnu plastičnu ležaljku...tuševe...kabine...





...postoji jedna zanimljivost tj. jedina prednost i mana bazena u jednom eh pitate se sigurno kako...pa prednost je to što je rub bazena izrađen od umjetnog pijeska i tako nema šanse da skliznete dok ulazite a imate osjećaj ka da ulazite u neko more a ne u bazen ma predivan osjećaj...a mana je što taj pjesak uništava kupaći ako sidite po njemu...ja sam se sunčala uz rub bazena tako da sam napola virila vanka i svaki put kad bi se pomakla začupala bi kupaćem...to sam nažalost skužila tek kad sam skinila kupaći :(


...dragi moji jel se vi slažete da sam ja sad nakon ove divne reklame zaslužila barem cjelodnevni boravak u







...eeeeeee bia bi red da me nagrade nekako hahaha...ma rado ja reklamiram di mi je bilo lipo jer bi tila da i vi guštate...mi ćemo evo opet krajem miseca tamo ić ali s dicom na jedan vikend jer iako smo se veselili vikendu bez njih čim smo stigli na bazen odboje smo rekli: ajme moramo ovdi dicu dovest! i oćemo uskoro ;)







...našem putovanju ovdi nije kraj ;) otkrili smo još jedno lipo misto u blizini tj. čuli smo za njega još dok smo bili u Mostaru prošle jeseni ali eto nismo ga do sad posjetili...zove se Kravice i nešto je nalik na naše slapove Krke samo manje ali isto jako predivno...evo uvjerite se sami :)






...kad smo došli tamo parking je bia krcat turista pa smo mogli pretpostaviti šta nas čeka kad sađemo doli :)
...mislili smo se otić prošetat i malo fotografirat ali kad smo se uputili put dole skužili smo da je tribalo ponit kupaće jer se svit kupa na veliko pa zašto ne bi i mi na ovih 40 stupnjeva e ;)






...i tako se moj mili dragi vratio do auta po stvari za plažu...otvorio gepek, naslonio ključ, obuka japanke, uzea torbu i zatvoria gepek...jel vam nešto fali u ovoj mojoj nabrajalici???

uf fali fali ljudi moji moj vam je dragi zatvoria gepek a nije uzea ključ pa aaaaaaaaaaaa znate šta nam se dogodilo...uf e auto se lipo zaključalo s ključem unutra...i tako čekam ja njega i čekam i već sam počela grintat di je više kad eto ti ga s boršom i ja kontam ajde napokon idemo sad put doli...dođe on do mene i kaže imamo jedan problem al reč ću ti kad dođemo doli...i ja sad ka i svako žensko šta šta šta nemogu čekat ;) a vidim mu ja na faci da kuva nešto uf i kontam neko ga je nazva radi posla, moramo ić ne možemo više guštat pa je ljut zbog toga a jbg ako posal zove triba ić i gotovo...kad muči on sve do doli i kad smo došli od silne gužve jedva smo našli misto na podu za sist pa sam izvadila šugoman i sili smo predahnit...i onda kaže on meni šta se dogodilo...uf...a rezervni ključ nam osta doma...ovo nam je pokvarilo cijeli ugođaj tako da vam se nismo ni okupali ni prošetali samo smo se s poda prebacili u kafić kad se oslobodia stol...ipak to nas nije spriječilo da napravimo ove predivne fotografije :)

...i kad smo se osvježili krenili smo put gori rumbat auto prije mraka jer nije bilo drugog rješenja...dok smo se penjali Damir je našao neku željeznu šipku koju je jedva provukao kroz zadnje staklo i onda s njom pritisnio botun na ključu i otvorio auto :) 

...ovo je trajalo nekih sat vrimena da ne bi mislili da je on to ka od šale učinia...dobro se bidno moje zlato oznojilo al svaka mu čast...moj dragi je kralj jeeeeeeeeeeee :)


...ako ste mislili da ova priča nema sretan kraj evo vidite da ste se prevarili ;)

...zahvaljujući ljubavi mojoj spašeni smo i nismo izgubili puno vrimena bezveze...kući smo stigli sretno i veselo...eh da na Kravice idemo ponovo obavezno jer ih nismo doživili kako triba...one se nalaze blizu Etno Sela Herceg tako da ćemo s dicom prvo jedan dan tamo guštat na bazenu a onda drugi dan na Kravice...ali ovaj put spavamo u jednom drugom hotelu u Čitluku koji nam je ponudio super wellness pogodnost: bazen & teretana 24 h dostupno za korištenje...idealno za dječicu da nas dvoje imamo bar uru vrimena mira hihihihi :)

...uf šta sam se raspisala al evo gotova sam jeeeeeee...lipi pozzz i nadam se da će te posjetiti bar jednu od ove dvije lokacije koje sam spomenila jer vridi vašeg vrimena i novca...pusa