petak, 1. kolovoza 2014.

kK & portal OKO :)

...dragi moji sritna sam vam i iznimno vesela bila neki dan jer me je poznata modna blogerica i novinarka Jelena Hendić obradovala iznenadnim intervjuem...

...ako ste slučajno propustili taj
evo vam donosim detalje našeg razgovora a fotografije neću sad objavljivati jer je riječ o mojim najnovijim kompletima nakita od vune koje ste imali priliku vidjeti u zadnjim objavama na 
blogu i facebook-u...

...a ako ih ipak želite viditi sve na jednom mistu onda lipo
KLIK na ovaj link: ČLANAK :)

...a evo INTERVJU za one kojima se neda sad na portal ić ;)



ZAKORAČITE U KREATIVNI SVIJET 
KREATIVNE KIKE: 
Moje ogrlice pristaju hrabrim i 
samopouzdanim ženama

Tridesetčetvorogodišnja ekonomistica Kristina Šaškor iz Splita koju možete prepoznati pod nazivom Kreativna Kike prava je kreativka koja kad je počela sa svojim kreativnim svijetom nije ni slutila da će on tako brzo postat prepoznatljiv i da će u taj svijet zakoračiti mnogo ljudi. Ime brenda nije ni smišljala već ga nazvala onako kako su je drugi zvali „Kreativna Kike”

Skratila je naziv i sad je njezin brend vrlo pamtljiv, jednostavan, atraktivan i upečatljiv, a to je KK. Nakit je počela izrađivati prošle godine ali kako kaže  prava inspiracija je došla tek prije nekoliko mjeseci. Dosad je od nakita najviše izradila ogrlica, a sad postupno izrađuje i ostali nakit (naušnice, broševi i narukvice). U izradi nakita osnovni materijal joj je vuna uz koju kombinira drvene i plastične perle i gumbove te raznovrsne lance i privjeske. Ogrlice prodaje preko društvene mreže facebook, raznih sajmova, raznih portala, a uskoro i u nekoliko trgovina u Splitu i Kaštelima. O najtraženijim ogrlicama, omiljenoj boji, stilu ogrlica za koji su namijenjene njezine ogrlice, te nakitu koji ona osobno nosi otkrila nam je u intervjuu.

Najlakše je izrađivati ogrlice od...., a najtraženije su...

Od vune naravno, a najtraženije su ogrlice sa žarkim bojama i bogatog izgleda.

Upoznati smo da vam je najdraža boja ljubičasta, otkad ste zaljubljeni u tu boju i zbog čega vam je najdraža?

Ljubičasta je definitivno moja najdraža boja  Zaljubljena sam u tu boju već dugo. Po mom mišljenju ta boja je savršena i volim raznovrsne odjevne kombinacije i nakit s tom bojom.

Majica koja bi bila najbolja prijateljica s vašom ogrlicom izgleda...

Definitivno jednobojna i po mom ukusu uz tijelo ali model majice može biti bilo kakav jer moje su ogrlice žarkih boja i šarene tako da bi majica trebala biti samo jedna lijepa jednobojna podloga koja će istaknuti ogrlicu.

Splićanke nose jako lijep nakit i inače se odlično odijevaju kakvi su komentari na Vaš rad?

Splićanke su stvarno posebne žene i večina ih ima jako dobar ukus.Često mi se dogodi da me zaustave i pitaju gdje sam  kupila  ogrlicu, a ja im onako sramežljivo odgovorim: „To sam ja napravila!“

Iz kojeg grada najviše stižu narudžbe ogrlica?

Moje dosadašnje ogrlice su se nekako raspodijelile po cijelog Hrvatskoj. Iskoristila bi ovu priliku da se pohvalim kako je nedavno kK ogrlica PERLE otputovala u Njemačku

Kakvu bi ogrlicu napravili po gradovima, npr. kakva bi bila za Dubrovnik, kakva za Split, kakva za Osijek, a kakva za Rijeku?

Pa kad bi već dobila takav zadatak da napravim ogrlice po gradovima onda bi se definitivno prepustila unutarnjem glasu i birala boje i model prema tome

Kojem tipu osoba najbolje pristaju ogrlice by Kreativna Kike?

Moje ogrlice pristaju curama i ženama koje su hrabre i pune samopouzdanja, te vole biti drugačije.

Kakav nakit Vi osobno nosite?

Ja obožavam nakit i s velikim ponosom nosim svoje kreacije ali jednako tako nosim nakit ostalih kreativaca jer ručni rad je nešto vrijedno, lijepo i cijenjeno. Mladi danas nažalost malo cijene ručni rad.

Što Kreativna Kike ima, a drugi kreativci nemaju?

Volim to što radim i sretna sam što imam podršku velikog broja kreativaca. To meni više znači od podrške kupaca jer ako te kreativac pohvali onda znaš da je to šta radiš lijepo i kvalitetno i da će svaki kupac bit zadovoljan što je u principu i bit svega.

Jelena Hendić



...ovim putem tila bi se zahvaliti svima vama koji redovno pratite novosti iz mog kreativnog svijeta, svima vama koji ste mi iskrena podrška, bez vas ne bi bilo ni kreativne Kike zato fala vam što ste uz mene sve ove godine :)