ponedjeljak, 4. kolovoza 2014.

...bež komplet :)

...evo smo napokon dočekali Damirovog strica Žarka i strinu Maju da nam stignu iz daleke Malezije :)


...kod njih je tamo uvik lito tj. uvik je iznad 30 stupnjeva pa kad dođu u Split priko našeg lita imaju osjećaj ka da je cila godina samo jedno godišnje doba: LITO :)

...zamislite kako bi to bilo da je tako stalno kod nas...ajme samo bi litnju robu kupovali i niko ne bi nosia kK KAPE & ŠALOVE uf nije to baš dobro za moj biznis e ;)


...selfie iz Petronas Twin Towers...seratori svugdi su ih vodili stric i strina...mogu samo reč blago im se :)



...eh sad sam se sitila da sam prošle godine kad je Damir s Ellom iša u Maleziju kod njih u posjetu najnormalnije poslala strini na poklon debeli vuneni šal hahahaha koji apsurd...kaže ona meni neki dan kad smo bili kod njih na obidu: "ljep ti je šal al neznam kad ću ga nosit jer je kod nas uvijek toplo"...aaaaaaaaaa baš mi je krivo ah valjda će jednom zapuvat i tamo bura ;)


...ove godine sam bila pametnija pa sam za strinu Maju napravila poklončić koji se naravno može nosit i na 40 stupnjeva :)


kK ogrlicu LANAC :)










...kK broš KRUG :)










...i kK TEGLICA :)






...ajme sad sam skužila da je ovo prva kK ogrlica koja putuje ljudi moji dalekoooooo uf...
...osvajat će mnoge poglede dama iz 
...lalalalala...sreći mojoj nema kraja...
lalalala...draga strina guštaj u darovima :)