nedjelja, 17. kolovoza 2014.

moja KNOTS ogrlica :)

...evo sam uspila nekako prokrijumčarit sebi ogrlicu ;)

...eh stalno radim za druge a ja od nove kolekcije imam samo dvi ogrlice...to je sramota...zato sam odlučila da u sljedećih misec dana sebi napravim bar po jednu od svake vrste ogrlice koje radim eeeeeeeeeeeee :) 


...dok sam fotografirala ogrlicu osvrnila sam se malo okolo i fotkala svoje cviće kojem nažalost posvećujem jako malo pažnje i vrimena a ono mi ipak cvate...fala cviće moje :)



...čak sam doživila CVIJETIĆ iz presađenog dijela ljubičastog kaktusa koji mi je ove zime vjetar odlomio iz drugog pitara i bilo mi ga žaj bacit pa sam ga samo "zabola" u ovaj pitar i ljudi moji on mi je da cvit :)



...ovaj je bia duplo manji kad mi ga je mama poklonila i samo u godinu dana ovako je napredova :)
...uf sve bi ih tribalo uskoro presadit...



...evo taj moj slavni ljubičasti uf kako ga volim ma nije valjda zbog boje ;)



...ajme sad sam skužila da ovaj kameni katus (u desnom gornjem kantunu) nisam slikala :(
 kozooooo kako si mogla njega preskočit ;)
...njega baš obožavam pa je zato vjerovatno i dobio čast da bude na stolu a ne na podu :)



...i kao što se da zaključit ja vam obožavam KAKTUSE :)

...a ovo je triba bit post o mojoj novoj ogrlici a ja sam vas upilala sa cvićem pa evo za kraj samo jedan komentar vezan za nju:

"lipa moja ogrlice jedva čekam da te stavim na svoj vrat i prošetam gradom" ;)


...veliki pozzzzzzzzzz lipi moji...