nedjelja, 31. kolovoza 2014.

kK ogrlica BODLJE :)

...drage moje danas vam s radošću predstavljam novu vrstu ogrlica s bodljama koja je nastala inspirirana ovim već poznatim vam i jako traženim modelom


kK ogrlica LANAC :)




...osnovni temelj mojih najnovijih ogrlica su upravo ove 
kK ogrlice LANAC 
...jednostavne i elegantne...




...još jedna divna novost je da sam pronašla perle sa slovom K i iskombinirala ih u svoje ogrlice pa mi više neće biti potrebna etiketa koja ipak bolje pristaje uz modne dodatke poput kape ili šala...hm ko zna možda K slova osvanu i na nekoj budućoj kapi...svakako ću probat da vidim kako izgleda ;)




...Bamby kaže da je lipa ogrlica e ;)



...i evo jeeeeeeeeeee novaaaaaaaaa 

kK ogrlica BODLJE :)




...ogrlica savršeno ide uz kK naušnice SILVER :)


...kao što vidite prvi model sam izradila u royal plavoj boji sa srebrenim lancem i bodljama jer mi je plan bio kad je napravim ostaviti sebi tralalalala ;)




...sigurna sam da će se i sve ostale boje izvrsno slagati sa srebrnim lancem a u ponudi imam i zlatni (uskoro fotkiceeeeee zlatne vezije bodlji) pa zato ovim putem pozivam sve hrabre i posebne žene da pošalju svoj upit vezan za kK ogrlicu BODLJE putem mog 

...veselim se vašim narudžbama jeeeeeeeeeeeee...fala svima :)

pozzzzzzzzzzzzzz